5 головних трендів на страховому ринку, які змінять галузь

5 головних трендів на страховому ринку, які змінять галузь

Світовий ринок страхових технологій у 2019 році оцінювався у $5,48 млрд., і очікується, що до 2025 року він досягне $10,14 млрд. Зростання цієї підгалузі можна оцінити за CARG у 10,80%. Ключовими двигунами зростання є цифровізація бізнес -процесів, необхідність автоматизації операцій, створення каналів комунікації з клієнтами, попит на спрощення процесу подання претензій та підтримка спритності.

У першій половині 2020 року компанії insurtech отримали інвестиції на суму майже $2,2 млрд, що говорить про стійкість індустрії. Незважаючи на періодичні перебої, сектор зумів повернутися до роботи.

Шаіста Хак’ю, маркетинг-лідер в Damco Solutions, назвала 5 головних тенденцій, які напевно матимуть значний вплив на страхову галузь:

Більша орієнтація на клієнта

Страховання є сектором послуг, який орієнтований значною мірою на своїх клієнтів. В результаті він повинен враховувати все, починаючи від вимог замовника, сприйняття, очікувань тощо.

Останнім часом очікування клієнтів зростають у стандартах та обсягах, і на ринок переповнюється більше вимог. Наприклад, згідно з опитуванням Deloitte, 62% споживачів вважали, що нестрахові продукти, які додають вартість або служать продовженням первинних пропозицій, можуть бути визначальним фактором при виборі страховика. В результаті страховим агентствам довелося проявити креативність, диверсифікуючи свої пропозиції, щоб задовольнити такі вимоги.

Ця тенденція також спровокувала широкомасштабне впровадження страхових технологічних рішень, оскільки вони допомагають компаніям, подовжуючи вартість життя клієнта за рахунок утримання. Страхові технології також допомагають у виявленні потенційних «гарячих точок», які можуть перетворитися на життєздатні можливості для бізнесу. Більш того, це може бути фактором диференціації, який надає одній компанії конкурентну перевагу над іншими.

Вибух даних із підключених пристроїв

Хоча це звучить як кліше, дані є паливом, що стимулюють зростання індустрії страхових технологій. Раніше використання датчиків для дистанційного управління промисловим обладнанням було звичайною практикою. Однак із проникненням Інтернету речей (IoT) це явище також перейшло на споживчі пристрої.

Експерти вважають, що до 2025 року близько 55,7 млрд пристроїв будуть глобально підключені, з них 75% будуть підключені до платформи Інтернету речей, яка потенційно може генерувати від 3,9 до 11,1 тис. дол на рік! Таке зростання кількості можна пояснити інтеграцією IoT з існуючими терміналами. Крім того, ця тенденція також відкриває можливості для інтеграції IoT з новими торговими точками, такими як окуляри, одяг, взуття, медичне обладнання тощо.

Взаємозв’язок таких джерел призведе до обсягів структурованих та неструктурованих даних клієнтів. Це дозволить компаніям побачити благодійників у абсолютно новому світлі. Відповідно, перевізники можуть використовувати ці інтимні знання для вжиття проактивних заходів, таких як розробка продуктів, персоналізація цін та покращення послуг.

Поширеність дронів, коботів та автономних транспортних засобів

Оскільки ми говоримо про безпілотники, варто згадати, що майбутнє страхових технологій також пропонує проникнути у світ безпілотних літальних апаратів (БПЛА), ботів та автономних апаратів.

На страхування припадає майже 17% комерційної діяльності безпілотників. Страхові перевізники використовували їх для різних оцінок до і після збитків. Наприклад, це може стати в нагоді для інжинірингу ризиків, ціноутворення, моніторингу стихійних лих, перевірки пошкоджень, оцінки ризиків, профілактичного обслуговування, вирішення позовних вимог і навіть запобігання шахрайству.

З іншого боку, спільні боти (CoBots) у формі чат-ботів на основі штучного інтелекту також довели свою силу, особливо у покращенні досвіду клієнтів. Чат-боти є одним з найбільш життєздатних та економічно ефективних інструментів, які можуть допомогти у формуванні поінформованості клієнтів, формуванні лідерства, претензіях на обробку, зборі відгуків та впровадженні автоматизації.

Індустрія страхових технологій також грає з ідеєю пропонувати послуги, які доповнюють автономні транспортні засоби. Незважаючи на те, що повністю автоматизовані автомобілі з самокерованою системою ще не стали поширеними, вони змінять обличчя галузі автострахування. В результаті страхові агентства можуть використовувати технології для масштабування відповідно до змін.

Швидка обробка претензій

Керування претензіями стало серйозним болючим моментом для підприємств, незалежно від їх розміру. Це найбільш трудомісткий та трудомісткий сегмент ведення страхового бізнесу, не кажучи вже про те, що він також дуже схильний до помилок та подальших судових розглядів. На щастя, страхова технологія впроваджує невеликі, але впливові зміни в рамках цієї вертикалі шляхом автоматизації.

Поєднання технологій збору даних та рішень для мобільності спростило трудомісткі процеси. На основі даних, отриманих такими елементами, системи на базі штучного інтелекту можуть автоматично ініціювати розгляд претензій та запити на ремонт у відповідь на інцидент. З того моменту, як клієнти відкривають претензії, штучний інтелект може спростити процес претензій. Наскрізні функції можуть направити страхувальника на наступні етапи процесу врегулювання претензій.

Крім того, системи підтримки претензій, що працюють на основі штучного інтелекту, можуть визначати закономірності даних у звітах про претензії. Це може захистити страховий бізнес від дорогих шахрайських претензій, людських помилок та неточностей, що випливають з цього. У деяких випадках інструменти на базі штучного інтелекту дозволяють страховикам йти профілактичним, а не реактивним шляхом, втручаючись у потрібний момент для зменшення ризиків.

Конфіденційність та безпека даних займає центральний етап

Робота з даними дуже важлива. Але тут є дві сторони. З одного боку, компанії мають зберігати величезні резерви конфіденційних даних та особистих ідентифікаторів своїх клієнтів – це серйозна відповідальність. Окрім збереження цих даних у безпеці та страхуванні, на страховиків покладається також відповідальність за збереження недоторканості даних та довіри клієнтів.

А з іншого боку, дані, як критично важливий ресурс, потребують високого рівня захисту, який зазвичай пропонують страхові агентства. Підприємства, які ризикують зазнати значних втрат через кібератаки, можуть скористатися страховими послугами, щоб захистити її.

Хоча перше викликає занепокоєння, друге – це хороша можливість для страховиків включити захист даних у ланцюжок створення вартості. Така пропозиція може охоплювати все: від профілактичного обслуговування до діагностики та  підтримки після атаки до відновлення даних.

Оскільки лише 32-37% генеральних директорів відчувають себе повністю готовими до боротьби з вимагачами або DDoS-атаками, технологія страхування може покращити кібербезпеку.

Висновки

Insurtech – це новий Fintech, який має на меті здійснити революцію в страховій галузі. Швидкі темпи прогресу в страховій технології мають призвести до кількох руйнівних змін у секторі. Перевізники, які зможуть використати такі можливості, вийдуть переможцями після цієї трансформації. Це допоможе їм використати нові технології, скоротити витрати, спростити операції, перевершити очікування клієнтів та динамічно адаптуватися.

По суті, мислення, орієнтоване на техніку, утримає страхове агентство на шляху непереборного зростання!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Сплатити 1 грн 1 UAH